On 29.08.2013 08:12, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:
> Iti recomand cu caldura ca atunci cind ajungi sa treci la VoIP si in
> reteaua locala sa folosesti Yealink T22P. Am citeva zeci si merg
> impecabil. Iar componentele ca sa iti faci singur un adaptor de casti (
> si sa poti sa folosesti orice casti de calculator, nu cele de 80$ buc pe
> care le vinde Yealink ) costa sub 8 RON.
Deocamdata nu am de gind sa iau telefoane noi . O sa le folosesc pe cele
clasice prin FXS.

> contacteaza-ma pe IRC sau mail direct

> AFAIK freepbx o face by default ( o sa verific )
> Ai verificat daca welltech-ul trimite mai departe CLID ? La singurul pe
> care l-am avut in mina proprietarul care mi l-a dat in custodie nu a
> stiut sa imi spuna si ce parola de administrare are asa ca nu stiu cum
> se configureaza, dar la audiocodes e optiune de configurare.
Cred ca o face dar eu nu am declarat linia PSTN ca trunchi. Mi-am prins
un pic urechile in setarile lui freepbx la trunchi. Deocamdata am creat
un ring group in freepbx iar FXO l-am setat cu hotline catre ring group.

Pentru recuperarea parolei poti incerca ce zice Welltech mai jos cu
conectare pe seriala :