> De ce? Pentru verificarea de adresa, dupa rcpt to Postfix tine
> conexiunea deschisa cu clientul, initiaza o conexiune noua la MTA-ul
> pentru care face relay in care verifica raspunsul la rcpt to. Pentru
> ce i-ar trebui sa faca lookup intr-o baza de date cand o face direct
> prin SMTP? A, ca vrei tu sa reduci numarul de conexiuni SMTP la
> serverul din spate e partea a doua, poti lucra cu LDAP si fratii sai,
> dar implicit nu e nevoie.

Nici eu nu o stiam pe asta :)
E interesant, insa sunt niste daca-uri, ca la orice metoda bazata pe cache: se
poate manipula durata inregistrarii in cache? Pentru ca tu in exchange mai
faci useri, mai stergi...  nu stiu cum se comporta in practica.
De fapt si frontend-ul de Exchange face tot un soi de cache, foloseste ADAM
pentru useri si problema e cam la fel, adica trebuie sa ii zic userului: am
facut contul, peste o ora poti primi mailuri...