2013/11/22 Florin Popovici <florin.popov...@gmail.com>

> Salut,
>
> Sa inteleg ca locatia e deja stabilita -- Bucuresti?
>
> Ar fi vreo sansa de a le face ceva mai spre "mijloc", astfel incat cei
> [putini] din vest sa nu aibe 16h RTT pana la ele?

Sorry, dar avem deja destule probleme in a mobiliza oameni si resurse chiar
si asa, un meci "in deplasare" e exclus. Eu unul sunt interesat sa
standardizam nitel filmatul si eventual streamingul live al prezentarilor,
dar for now ducem lipsa de content (ca daca ramanem aceiasi prezentatori, o
sa se fasaie mai repede ca cele dinainte).

--
P.