On 11/22/2013 12:23 PM, Petru Ratiu wrote:

> 2013/11/22 Florin Popovici <florin.popov...@gmail.com
> <mailto:florin.popov...@gmail.com>>
>
>     2013/11/21 Petru Ratiu <rpe...@gmail.com <mailto:rpe...@gmail.com>>
>
>         Salutare!
>
>         După ceva pauză, vrem să repornim întâlnirile RLUG.
>

>     Salut,
>
>     Sa inteleg ca locatia e deja stabilita -- Bucuresti?
>
>     Ar fi vreo sansa de a le face ceva mai spre "mijloc", astfel incat
>     cei [putini] din vest sa nu aibe 16h RTT pana la ele?
>

> Sorry, dar avem deja destule probleme in a mobiliza oameni si resurse
> [...]

pt partea de streaming eu am niste idei, dar care mai trebuie rafinate.
o sa imi dau un sut saptamina viit sa pun cap la cap ceea ce stiu eu cu
ce mai stiu unii/altii sa vedem ce putem naste.

organizare mai spre mijloc.. nu am nimic contra si poate as si
participa, dar avem nevoie de "cineva" care sa se ocupe local de
organizare. nucleul care se ocupa acum e format doar din bucuresteni si
nu avem resursele necesare pt a pune in picioare intilniri in alta parte
decit in bucuresti. ne-am bucura insa sa colaboram cu grupuri care sa
poata face ceva similar si in alte localitati