On 12/19/2013 10:05 PM, Petru Ratiu wrote:
> Argh, my bad, am incurcat cu blocurile de la layere superioare, discurile
> au 512B sau mai nou 4kB (parca).
> On Dec 19, 2013 9:50 PM, "Vali Dragnuta" <vali.dragn...@inode.ro> wrote:
4k, ca cica are 'advanced format'
in cazul unui chunk de 512k, asta inseamna ca pentru fiecare scriere
oricat de mica se genereaza 2-3M de citiri si 1M de scriere, ceea ce mi
se pare destul de mult, mai ales in conditiile in care dupa cum ziceam
majoritatea modificarilor vor fi in structura de directoare, si mai
putin in datele propriu zise

stiu ca xfs-ul are de la mama lui niste optimizari interesante in ceea
ce priveste scrisul pe disc (sper sa nu-l confund cu vreun alt
confrate), dar ziceam sa-i dau si o mana de ajutor printr-un
stripe/chunk de marime corecta

Alex