On Friday 14 February 2014 09:10:23 Mircea Ciocan wrote:
> Biblioteci nu librarii, BI-BLIO-TECI, ...mmmkay !?!?!?
>
> Mircea "old and tired..." C.

mmkay... desi nu sunt prea sigur, s-ar numi "specalizare semantica" :)

> P.S> Don't bother, fa numai un symlink cu numele pe care si-l doreste
> programul la biblioteca ce noua, daca vrea strict o anumita versiune ori
> programatorul/impachetatorul e tamitzel or
> chiar nu e compatibil cu nimic in afara de acea versiune si atunci n-ai ce
> face trebuie sa o pastrezi.

evident ca asa am facut, dar nu mi se pare ok.
Cred ca programatorul e cel care nu face bine ce face, din cate am vazut
programul in sine se simte bine cu toate versiunile de.... ok... biblioteci :)

Mihai Bădici
http://mihai.badici.ro