Quoting "Paul Lacatus (Personal)" <p...@paul-lacatus.ro>:

> [...]

Eu am ceva apropiat de ce vrei tu:
1.
  Server NAS(si cateva containere openvz, 4 buc, own-cloud included)
care mere 24x24, de mai bine de un an de zile(AMD E-350 cu 6 GB ram)
cu 3x1TB Seagate(partea de OS e md-raid1 pe 3 cai, datele altele decat
ce tine de SO, inclusiv containerel sunt pe ZFS ridz1, adica cam 90%
din capacitatea raw)
si un SSD 120 GB(zfs cache only)

2. Server NAS si cu functii de mediacenter, testare(kvm/openvz)
similar cu primul pe partea de stocare(difera doar capacitatea, 3x2TB,
raidz1) - CPU ATHLON 4 core, 6GB RAM(fara SSD, dar cu 3 stick-ri USB 3
rapide, pe care am pus un zfs cache), dar cu cpu-freq(de regula
"consum" 800 MHz)

Ambele au centos pe ele. Containerele openvz sunt cu centos/debian. Serverul 2
merge doar cand am nevoie pe el(am avut si perioade cand a mers si
24/24h timp de cateva saptamani). In acea perioada, am masurat
consumul timp de 1 sapt, cu
doua prize care contorizeaza consumul de curent(care masuara bine).
Surprize ...
surprize. Consumul de curent nu a fost mai mare decat cu 2-5% pe
serverul 2 comparativ cu 1. Deci in cazul meu(si am mai vazut si pe
altii care au aceleasi opinii), daca HDD-le "mesteca" suficient(si
ZFS-ul la mine cam mesteca), consumul dat de CPU(cu cpufreq, sau
similar) este neglijabil, sau ca sa ma exprim mai la obiect, sunt
aproape sigur ca nu face "daraua cat ocaua".

HDD-le sunt normale(7200 rpm), nu de tip green, am cate un ventilator
mare care
da aer peste HDD-ri(vara nu sar la mai mult de 35 grade, cand afara
sunt peste 30 grade), surse de alimentare decente(din alea cu
ventilitor mare, gen RAID-MAX).

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php