On Mon, Apr 7, 2014, at 19:11, Ionel Mugurel Ciobîcă wrote:

> Imi scapa ceva elementar din configuratia de la mutt... Pur si simplu
> nu vad cum...
>
> Am asa in .muttrc:
>
> folder-hook 'example1'    'source ~/.muttrc.example1'
> folder-hook 'example2'    'source ~/.muttrc.example2'
>
> Dar nu inteleg cum sa activez macar una din alea doua optiuni. Daca
> deschid mutt nu citeste nici una dintre alea doua variante...

 Comanda este executata cand intri (in mutt) in folderul de mesaje
 'example1'.

> Am citit si despre account-hook, dar tot nu inteleg cum sa folosesc.
> Trebuie sa-i spun cumva la mutt care din alea doua varinate le vreau
> la un moment dat. Dar cum?

Din ce vad eu 'account-hook' este ceva similar 'folder-hook', dar atunci
cand folosesti IMAP/POP3 si citesti mesajele din folderul contului -
vezi http://www.mutt.org/doc/manual/manual-4.html#ss4.12

> Trebuie sa creez un director example1 si sa apelez mutt din acel
> director? Mi se pare exagerat...

 Nu, nici pe departe.

> cat mutt_example1
> !#/bin/sh
>  mkdir example1
>  cd example1
>  mutt
>  cd ..
>  /bin/rmdir example1
> exit 0

 Comanda 'source' nu executa un script extern, ci interpreteaza fisierul
 sursa ca pe un fisier de configurare mutt (.muttrc).

Pentru 'defaults', poti folosi '.' pe post de 'target' la un hook. Ex.:
folder-hook . 'source ~/mutt/conf/default'
folder-hook 'rlug' 'source ~/mutt/conf/rlug.reply.sig'
etc.

--
Cristi Mitrana