Sorry dar nu a zis ce skill-uri are si in ce categorie se incadreaza. De
asemenea nu a zis nimic despre sistemele de operare sau sitemele de fisiere
.
Storage-ul pe care va face backup-ul ? Nu a dat mai multe detalii. A fost
ceva de genul " sunt X , vreau sa fac asta dar fara giumbuslucrile astea .
ce imi recomandati ?"  Din enuntul problemei imi pare cel mult medium user.

Eu l-as intreba de ce nu seteaza ceva cu Thin Clients si ar fi mai usor de
gestionat serverul si gata .