Salut,

Folosim la munca asa ceva, e cam bloated pt gusturile mele, dar functioneste.
Am facut multe bare metal backup/restore pe multiple OS-uri.
Pt restore nu ai nevoie decat de un LiveCD (bazat pe CentOS, facut de ei),
bootezi, setezi IP, apoi din admin panel ii zici unde sa faca restore si la ce
anume si aia e.
Straluceste la block level backups, dar se stie si cu fisiere (mai putin
"stelar") si are addons pt MySQL, MSSQL etc a.i. poti merge dincolo de "crash
consistent" daca-i musai.

HTH
Lucian

--
Sent from the Delta quadrant using Borg technology!

Nux!
www.nux.ro