Iulian - nu e vorba de excitant / surprindere ...... ci ideea e ca unii de
pe aici sunt sysadmini sau au fost  sysadmini multi ani pe diverse nise si
iti vorbesc din experienta . De undeva de prin 2000 si pina acum , de cand
activez pe lista , tot timpul am fost ajutat si am primit raspunsurile
cautate . Toti cei care au raspuns nu au raspuns sarcastic , cum gresit
crezi , insa au incercat , fiecare , in functie de experienta sa , sa te
ajute intr-un fel.

Nu o sa stau sa iti spun pe unde am activat si ce am facut ci doar ca am
experienta necesara sa iti spun ca ceea ce iti doresti tu este intr-o
anumita masura irealizabil in nisa dorita .

Ideea este ca nu ai formulat problema de la inceput cum trebuie ci doar
te-am citat ca sa intelegi si tu ce ai exprimat initial venind ulterior cu
completarile de rigoare .
Ori , pentru un raspuns complet si Corect ar fi trebuit sa existe un pic de
detaliere.
Personal , de cate ori a fost vorba sa fac o imagine la un sistem de
operare on-the-run si on-the-fly ( asta insemnand sistemul de operare cu
servicii pornite , module incarcate in memorie , nu mai pun cele swap-ate
si alte cele ) pot sa iti spun ca m-am ales cu sistemul de operare corupt
indiferent ce drepturi am conferit softului de backup - ca era el partimage
sau altul tot ala era rezultatul .
Cata vreme masina Ruleaza la capacitatea sa si efectueaza tot felul de
traznai , Nu Poti Face imagine la Sistemul de Operare.

Numai de bine  si succes!