mksysb se incadreaza in pretentiile mele. un tool nativ de BMR  inclus in
distributie mi se pare mai important si mai usor de implementat  decit o
interfata de management decenta si utila in acelasi timp. Cred ca am sa
ridic problema si la Red Hat, pentru ca din punctul meu de vedere este un
must pentru  o distributie comerciala de Linux.