eu am cerut juniori, de fiecare data. ultimul angajat, era cumva senior la
ce facea, dar junior la ce aveam noi de facut, in schimb, am vazut
potentialul la el. are ceva vreme si a evoluat bine de tot, primeste oferte
de pozitii de seniori :).

eu am luat foc la faza cu femeia de servici :) . daca chiar vrei sa stii ce
e mai jos de pozitia aia de junior, incearca sa discuti cu un agent de
recrutare (intern / extern), din ala de face recrutari tehnice, dar el are
pregatire umana, si e 120% convins ca el poate recruta cei mai buni tehnici
:) . ai sa ajungi sa apreciezi personalul de curatenie :)