On 26/11/2014 4:03 PM, Dan Borlovan wrote:

> Probabil cine a folosit-o nu s-a gindit neaparat la modul propriu
m-am referit strict la skill-urile de linux/unix; nu trebuie sa stii sa
compilezi un kernel sau sa configurezi un apache ca sa faci curat, acolo
trebuie alte skill-uri; nu inseamna insa ca nu e un post de care nu avem
nevoie (aici se pot da multe alte exemple, mult mai elocvente)

care mai stie bancul ala cu canibalii si femeia de servici ? apropos de
corporatisti ... si cu riscul de a imi sari altii in cap, ala e chiar
adevarat 100%, si aici nu am ce retrage sau da explicatii

Alex