On 13/1/2015 9:40 PM, Mișu Moldovan wrote:
> Nu le refuza doar în funcție de înregistrările SPF. Mai bine
> incrementează scorul SpamAssassin direct proporțional cu cât de bușită
> e înregistrarea SPF, îs vreo cinci cazuri distincte. Cred că și SA vine
> cu niște scoruri predefinite, mie mi s-au părut mari în practică și
> le-am tot scăzut.
teoretic, intr-o lume ideala, mai buna si mai dreapta (sic!) spf-ul ar
trebui sa taie in carne vie direct din postfix, si sa dea reject inca de
la mail from:
dar cum exista mailuri si mailuri, mail from poate sa fie diferit de
from-ul din mail, si de asemenea exista (cum spanac se numeau
forwardurile alea automate? - de fapt tot forward ii zice, dar la nivel
de mda/mta, nu din mua aka clientul de mail) si mai ales exista unii
care au facut praf configuratiile, well, spf-ul nu prea poate fi
mandatory, ci asa cum zicea si Misu, doar sa-l bata pe umar pe asasin si
sa-i mai dea niste munitie pe teava
oricum, din fericire rbl-urile functioneaza mult mai eficient ca spf-ul,
dar e bun si ala, sa nu mai primesti mailuri ca de la basexu (apropos de
bancurile pe care le faceam prin facultate, cu alte personaje evident)

Alex