> eu inca sunt nelamurit de mutarea suse, ca vorba aia, nu vorbim de slack
> (desi intre noi fie vorba, patrick cred ca nici nu s-ar fi gandit sa se
> riste la o mutare de genul asta), e ditamai distributia care nu-si
> permite sa-si dea cu stangul in dreptul …

suse intotdeauna a fost asa mai "forward thinking" la capitolul filesystems.
tine minte cineva reiserFS? erau singurii cu curajul sa mearga cu el in
productie. nu stiu insa ce spune asta despre btrfs personal sunt patit si nu
bag mana in foc de doua ori.

> zfs e minunat cand ai nevoie de un tir, dar cand vrei sa faci treaba cu
> o dubita sau un break ce alternative gasesti ?

openindiana are 512MB req minime, 768 recomandat, use it! nu se va misca sub
nici o forma mai lent decat linux la acele specificatii.

alternativa la zfs nu exista free nu exista. cu btrfs, poate dupa ce il mai
rostogolesc baietii de la redhat iese ceva mai ok-ish.