On 24/7/2015 2:05 PM, Petru Rațiu wrote:
> Bine, desteptule, daca campul ala putea sa fie doar "stable" de ce mai
> exista ca camp separat in format si nu era implicit? Faptul ca asa e
> configurat default nu inseamna ca nu a fost designed sa-l poti schimba.
nici nu am zis (sau nu am vrut sa zic, daca s-a inteles altfel,
ghinionul meu) ca putea sa fie doar stable, ideea e ca asa imi aduc
aminte ca era setat in mod implicit (da stiu, deja e alta mancare de peste)
asa e cand scrii de pe telefon si cu enshpe alte chestii pe cap la
momentul respectiv
> E dupa numele pachetului sursa actually. Pointul e ca dintr-un pachet sursa
> se pot face artefacte diferite (mai multe pachete binare si mai multe
> arhitecturi). Motivul pentru care nu-s ordonate "frumos" e ca in Debian un
> release e considerat doar o lista de pachete si versiuni care au fost
> testate ca se pupa intre ele (si cu niste release goals), atat repo-ul cat
> si dpkg sunt relativ indiferente la motivul pt. care vrei versiunea aia de
> pachet.

corect!
> Ai fi surprins cat de multe sunt comune intre release-uri (in special intre
> testing si unstable, dar si intre stable si testing imediat dupa un
> release).
initial ma gandeam la versiunile stable, dar cum la debian pachetele
sunt amestecate (cel putin in repository) aici e corect ce zici, un
pachet poate sa fie identic (la momentul x si in stable si in testing si
in unstable)

Alex

need a beer^H^H^Hneed many beers :P