Mihai, nu e raspunsul pe care-l astepti, dar din experienta mea
recenta cu asa ceva, pachetele Kilo pentru CentOS 7 sunt mai mature si
mai bine mentinute. Eu a trebuit sa renunt la Ubuntu in favoarea
CentOS pentru OpenStack cand m-am lovit de cateva probleme peste care
nu aveam cum sa trec, in general dependinte de module Python 3rd party
necesare unui serviciu (e.g. ceilometer) dar care buseau altul (decat
keystone :D:D:D)
Am in teste de ceva vreme Kilo pe CentOS 7 si pana acum a supravietuit
cu succes tuturor update-urilor de pachete. E atat de stabil ca ma
gandesc sa renunt la Xen+libvirt in favoarea KVM or VMWare tocmai
pentru integrare, stabilitate si suport.

Adi

Adi Pircalabu