On Thursday 03 September 2015 12:27:13 Adi Pircalabu wrote:

> Scuze, m-am uitat adineauri prin note si se busea glance, nu keystone.

Merci de info. Nu ar fi in final o nenorocire sa trec pe centOS dar in ultima
vreme am lucrat mai mult pe debian si mi-ar fi mai usor . De fapt eu as fi
vrut sa instalez pe Debian , dar am vazut ca majoritatea documentatiei e
cu Ubuntu si fiind o tehnologie relativ noua m-am gandit sa folosesc ceva
ce e mai testat. Probabil era mai bine sa intreb pe lista inainte de a incepe
:)
Deocamdata glance merge.
Masina asta de care vorbim ar fi controller-ul ; mai am una care are debian
care ar trebui sa fie compute node, deocamdata nu am avut nici o
problema in a instala pachetele necesare pe ea, dar la compute node
sunt mai putine.

Intr-un final s-a rezolvat, oarecum "magic"  fara sa fiu in stare sa spun cum,
dar se pare ca un restart la masina a avut un rol ( am sters manual
/etc/ubuntu-dashboard/ unde era acel template , am dat un restart si am
reinstalat ubuntu-dashboard) . Intre timp au mai aparut alte pachete care
tind sa se comporte la fel ( de ex maas-dhcp care nu se lasa dezinstalat)
dar momentan nu am ajuns la el.
Acum sunt la diverse ajustari legate de update-ul de la pachetele din
distributia standard la kilo ( campuri noi in baza de date, parametri
suplimentari)
Oricum, experienta de a depana instalarea imi e utila, o sa tin minte sfatul
tau si daca vad ca nu se rezolva CentOS e la un click distanta :)

> --
Mihai Badici[1]

--------
[1] http://mihai.badici.ro