Buna dimineata listashi,
Pe un HP ProBook 450 am instalat un Ubuntu 14.04 pe 64 de bits.Functioneaza
bine, bine de tot.A mai ramas un aspect pe care nu l-am lamurit si sper sa am
partede ajutor de la voi.Am oprit normal laptop-ul si acum sunetul nu vrea nici
in ruptul
capului sa functioneze.In trecut, daca se intimpla asta, restartam intreg
sistemul, am facut-o de
trei ori si nu s-a rezolvat problema.Am "goglait" si am gasit "sudo alsa
force-reload", si asta fara rezultat.Asa ca am ajuns la problema care v-o expun
sub forma de doua intrebari:
- Prima: cum aflu, aici, in UBUNTU-14.04 ce procedez imi tine ocupat sunetul ?-
A doua: Cum pot,  in UBUNTU-14.04, sa restartez complet sunetul, fara a
restarta complet sistemul ?
Va multumesc pentru raspunsuri, ajutor.
O zi buna sa aveti !