On Monday 14 September 2015 13:14:04 Mișu Moldovan wrote:

> Programele de redare audio din Linux în genere nu depind de
PulseAudio,
> au plugin de redare ALSA ori chiar OSS.  Nu am avut PulseAudio instalat
> pe desktop în ultimii vreo 10 ani și n-am dat de vreun soft care să
> depindă de PulseAudio.  Avantaj Gentoo, cu „-pulseaudio” în make.conf
> nici nu am văzut PulseAudio vreodată pe propriul desktop de când am
> trecut de la Debian la Gentoo.

Iti dai seama ca pe slackware nu prea e nimeni doritor de pulse audio.
Dar din pacate pentru filozofia slack  unul din "clientii mei" este maică-mea
pe care am invatat-o cu greu sa foloseasca skype si care il foloseste doar
cu sunet (si video) . In general ceilalti corespondenti folosesc skype doar
pt chat; dar chiar si asa se mai trezeste cineva ca te suna si e cam peste
mana sa-i explici ca nu poti vorbi pentru ca filozofia linux refuza solutiile
Microsoft :)

Dar apropo de situatia de la care a pornit discutia, pe modelul asta de HP
am impresia ca se intampla niste fenomene paranormale, de genul ca
daca introduci un stick detecteaza ca se schimba placa audio; mai are si
niste neimpliniri legate de hibernare din care uneori nu mai iese ( si am
impresia ca nu sunt linux-specific)  nu am avut rabdare sa investighez de
ce dar presupun ca la un moment dat ii va prinde bine un firmware update.

Mihai Badici[1]

--------
[1] http://mihai.badici.ro