Buna,
Revin cu o precizare raspunzind la intrebarea lui Vali Dragnuta:"Btw, ce
inseamna ca nu merge ?"
Problema este ca:- microfonul e OK, vad din "pavucontrol" ce e functional.-
Redarea sunetului in ssitem e "muta", nu se reda/aude nimic pentru ca:ma duc in
"kmix Audio setup" si acolo la sectiunea"Audio Playback Music" este activa
optiunea
Built-In Audio Digital Stereo (HDMII si care nu-mi este de folos !Iar Optiunea
"Built-In Audio Analog Stereo" este disablita si
asta imi e de folos ca sa am sunet !
Cum activez  "Built-In Audio Analog Stereo"?

     On Monday, September 14, 2015 1:48 PM, Vali Dragnuta