On 10/01/2015 12:33 PM, Vali Dragnuta wrote:
> Incorect :
>
> A. Debian cere explicit mdadm.conf
> https://wiki.debian.org/SoftwareRAID
> Cindva am mai avut discutia asta, s-a reintrodus necesitatea de a avea
> mdadm.conf pentru un motiv anume, momentan nu gasesc detaliile tehnice,
> mai caut.
>

> B. RHEL/Centos 5 si 6 (nu am testat inca pe 7)
> RHEL5 cere explicit mdadm.conf, conform documentatiei
Pe 5 nu am mai incercat de multa vreme asa ca nu mai stiu.

> RHEL6 se comporta astfel : Daca faci array cu metadate 1.x post
> instalare si nu le treci in mdadm.conf, dupa urmatorul reboot deviceul
> este detectat drept md127,
corect

> este inutilizabil si nici nu se
> sincronizeaza. Arata asa :
> Personalities : [raid1]
> md127 : active (auto-read-only) raid1 sdc1[1] sdb1[0]
>        488252928 blocks super 1.2 [2/2] [UU]
>               resync=PENDING
>        bitmap: 4/4 pages [16KB], 65536KB chunk
cel putin centos 6.5 si urmatoarele merg bine mersi faca niciun
mdadm.conf. am in uz raiduri facute la luni/ani post instalarea initiala
si am dat intimplator peste situatia asta cind la reboot m-am trezit cu
md127 si md126 in loc de md4 si md5 cum le botezasem eu la creare. se
sincronizeaza insa si functioneaza fara pb.