> https://www.zulius.com/how-to/set-up-postfix-with-a-remote-smtp-relay-host/
>
> Poti, dar trebui s-o faci de mana pentru anumite domenii pentru care vrei.

Eu am citit printre rinduri si am presupus ca vrea sa aiba encryption cu
serverele de mail unde vrea sa trimita mailuri. Ceea ce se poate face cu
25(smtp)+STARTTLS, 587(submssion)+STARTTLS sau 465(smtps)+SSL.
Orice MX accepta mail pentru destinatiile acceptate local fara
autentificare dar nu am vazut in postfix cum faci ca sa incerce intii
587/465 in loc de 25.
Sincer chestia asta e faina
http://www.zdnet.com/article/gmail-to-warn-when-email-arrives-over-unencrypted-connections/
si m-am uitat putin cum ai putea-o face in Postfix (un header undeva
adaugat) dar nu am gasit rapid.
Ar fi iar interesant si sa setezi un header in mail de genul
X-request-secure care sa forteze postfix-ul sa trimita mailul pe un canal
securizat.

Idei ?