> Te referi cumva la
> http://www.postfix.org/postconf.5.html#smtp_tls_security_level ?

da, dar aia e on/off server level (bine mai sunt smtp_tls_policy_maps
si altele ca sa poti face per site) dar ma gindeam ca ar fi elegant ca
sa poti comunica din clientul de mail postfix-ului faptul ca vrei sa
trimita securizat sau sa dea eroare la o anumita destinatie. (hint
hint NSA). Oricum problema e mai complicata, ar trebui end-to-end
DNSSEC + Certificate valide, daca nu ai e degeaba.