On 22/2/2016 1:00 PM, Claudiu Nicolaie CISMARU wrote:

> Deocamdata pt. http/2 ai nevoie de SSL... Deocamdata niciun browser nu stie
> de
> http/2 peste non-encrypted channel.
parca citisem ca pe http/2 ssl-ul va fi mandatory, deci din start http/2
'normal' e nonsens

> Acum ramane de vazut clientii din installerele/package managers ale
> distributiilor cum se impaca cu self-signed certificates (in cazul in care nu
> se ia certificat semnat de un CA cunoscut) sau cu http/2 support.

s-a dat drumul la letsencrypt (cat o tine); pentru un site public treaba
e destul de simpla si in teorie poate sa-ti dea si un restart la apache
daca il lasi (eu prefer insa sa nu); se mai complica putin treaba cu
site-uri non-publice (parola, restricted ip etc, cand oi mai avea timp
sa mai studiez problema in detaliu)

Alex