On 28/10/2016 2:56 PM, Mircea MITU wrote:
> Salut
>
> am un mysql (percona 5.5 pe un ubuntu 14 lts) ce deserveste mai multe
> webservere cu o anumita aplicatie web si cateva teste de
> performanta/fiabiliate/etc care fac GET/POST/etc pe pe anumite URL-uri
>
> La URL-urile ce acceseaza mysql-ul, in momentul in care numarul de clienti
> simultani (pe secunda) atinge ~6000, webserverul intoarce 50x. La cele ce nu
> acceseaza mysql, ajunge la 10,000 fara probleme (nu am testat peste 10,000
> simultani).
>
> Cum pot identifica cine are aceasta limita?

> [...]
asta cu 'clienti simultani' e fix pix, cel mult coprofagie de marketing
(scuzati pleonasmul); important e mai ales CE FAC clientii aia pe
server, nu cati sunt, cel mult numarul de req/s, insa nici aia nu e o
cifra semnificativa, daca procesarea din spate acopera o plaja destul de
mare de posibilitati

ar trebui sa vezi exact ce se intampla pe mysql in timpul unei incarcari
de genul, cat dureaza query-urile, si eventual ce erori apar in logurile
de php (?) - nu scrie nimic de tehnologia web, asa ca dau si eu cu
presupusul

Alex