On 21/11/2016 5:17 PM, Mișu Moldovan wrote:
> Așa o fi, mulțam…  Dar, dacă e prea mare cheia, să fie sănătoși, nu-mi
> fac una special pentru un iLO2 vechi.  Deci nu ajung până la a pune ce
> comentariu ar vrea iLO să fie acolo.

pana la urma din aproape in aproape, 1792 a fost ok, 2048 nu, 2047 (wtf?) nu

nu am reusit sa gasesc pe nicaieri vreo cifra oficiala, asa ca trial &
error (poate mai fac un pic de "refine" cand nu o sa am somn)

si pe la 1920 m-am plictisit (1928 da eroare, si deja mi s-a acrit
injumatatirea intervalului)

deci momentan, pentru cine mai intereseaza, ilo2 functioneaza cu cheie
ssh pe 1920 de biti (cel putin versiunea 2.29, la restul sa le fie de bine)

Alex