On 21/11/2016 5:00 PM, Mișu Moldovan wrote:
> Mie îmi merge pe iLO2 versiunea 2.27 fără parametri speciali cu OpenSSH
> 7.3.  Poate nu s-a făcut actualizarea iLO de fapt?  Am parametri
> speciali doar la conectarea pe interfața ALOM a unui jaf de  SPARC din
> mezozoic…  Iar acolo ajunge sa-i dau „-o
> KexAlgorithms=diffie-hellman-group1-sha1”.  Contrar a ce mai găsești pe
> net, apropo.  :D

intr-adevar, pe ultima versiune merge doar cu singurul parametru
specificat de tine, cred ca testasem inainte sa-i fac update, ca am
gasit o masina cu ilo mai vechi si doar cu kaxalgorithms zboara
conexiunea de nu se vede

daca asta am inteles, in schimb comportamentul firefoxului inca e un
mister, cu self signed foloseste bine mersi DHE_RSA_AES_128, insa cu
certificat trusted sare in aer

singura explicatie ar fi ca prin adaugarea exceptiei pentru certificatul
self-signed mai 'imblanzeste' taierea DHE-ului, insa asta e doar o
supozitie, fara vreo proba practica

Alex