On Thu, Nov 16, 2017 at 6:09 PM, Petre Mihail <petremih...@gmail.com> wrote:

> Salut!
> "Scopul acestor liste de mail (e 2017, apropo), a mirror-ului ftp(sic).
> lug.ro si a comunitatii a disparut si a devenit irelevanta existenta lor.
>
> Comunitatea RLUG a implinit vreo 20 de ani si e timpul sa o lasam sa se
> odihneasca pentru a nu cadea in derizoriu."
>
> Nu (vreau sa?) inteleg! Cu alte cuvinte?
> Ms!
> Servus!
> Petre M.

Hai sa traduc eu pentru cei mai tineri si mai impresionabili pe lista:

Pe vremurile de demult (cand Mache mai era cool si ne-windozar) era aproape
nelipsita "flama de vineri", un thread kilometric vinerea (care se isca din
orice), in care fiecare trolla pe fiecare, pentru ca pe vremea aia oamenii
aveau mai multa minte decat sa faca ceva serios in productie vinerea.

Probabil ca in timp ce-si lua medicamentele (nelipsite pt. orice Microsoft
Gold Partner), amicul Mache a avut o strafulgerare din adancurile
neuronilor incarcati de straturi de powershell si azure functions si si-a
adus aminte ca daca pune postfix o sa-i mearga exchange-ul. Nu mica i-a
fost mirarea ca pe prafuitul server din debara inca mai mergea un apt-get
update.

As zice ca scopul a ramas neschimbat, chiar daca generatia asta noua nu mai
au secretare care beau bere (decat dezalcoolizata).

--
Petre "al dracu sa fie cine mai zice ceva de Black Friday".