On 11/16/2017 08:15 PM, Mircea Mitu wrote:

> Daca exista nevoia, il crea cineva. Daca nu exista, sau nu tipa cineva dupa
> asta, inseamna ca nu e nevoie.
>
> Iar daca RLUG a ramas la nivelul de acum 10 ani nu inseamna decat ca nu mai
> exista nevoia ce sa justifice existenta lui sau a fost parasit, pardon, a
> fost asa bine pastorit, incat comunitatea ce o deserveste a ajuns la fel de
> vibranta precum un capac de bere rasuflata

Eu m-am înscris de vreo lună la un grup din ăsta pe fb ca să mai aflu ce
mai vorbeşte puştimea din zilele noastre, da' adevărul e că suntem
bătrâni ( mai ales tu, deşi eu am mai mulţi ani) şi grupul de mail mi se
pare în continuare mai potrivit pentru modul meu de viaţă :)
"Adevărata problemă" e că de când am îmbătrânit avem mai multe
răspunsuri decât întrebări şi de aia :)