> transformi in Nokia, mai degraba ingroapa-l cat inca pare viu, vei mai
> putea vorbi frumos si mai incolo

> Daca exista nevoia, il crea cineva. Daca nu exista, sau nu tipa cineva
> dupa asta, inseamna ca nu e nevoie.
>
> Iar daca RLUG a ramas la nivelul de acum 10 ani nu inseamna decat ca nu
> mai exista nevoia ce sa justifice existenta lui sau a fost parasit, pardon,
> a fost asa bine pastorit, incat comunitatea ce o deserveste a ajuns la fel
> de vibranta precum un capac de bere rasuflata

Sunt de acord ca rlug a ruginit,  dar asta nu datorita faptului  ca a fost
prost pastorit ci pentru ca sunt mult mai multe surse de informatie
disponibile, platforme noi unde primesti raspuns mult mai repede la
intrebarea/problema pe care o ai  or unde ai access la continut de calitate
(Stackoverflow, Twitter, Slack, Quora, Reddit, Medium, etc, etc), Si nu am
mentionat sumedenia de platforme de e-learning.  In alta ordine de idei,
OS-ul tinde sa devina un "thin layer"  fara foarte mare relevanta in
dinamica si evolutia din IT.

Si din pacate discutiile au ramas cam la acelasi nivel de acum 10 ani (inca
mai vad persoane care se chinuie sa repare hard disk-uri si sincer nu m-ar
surprinde sa vad ca mai sunt care se chinuie sa compileze drivere de soft
modem). E pacat ca nu se abordeaza subiecte interesant din IT din zilele
noastre (DevOps, CI/CD, Configuration Management Systems, Docker, Iaas,
IaC,  Cloud, Serverless, etc),  pentru ca sunt persoane destul de bine
pregatite tehnic pe lista si care ar putea mentine lista vie.

Cred ca sunt 2 categorii de persoane care mai sunt subscribed: cei
nostalgici si cei interesati de offtopic (care a devenit mai interesanta).