Mersi Tiberiu. Mă uit acum. Am găsit un orange pi PC plus cu 66 euro. Zice
că suportă Android 4.4, Ubuntu, Debian, Raspberry Pi. Are 1 GB ram și poate
suporta in sd de 64 GB. Dacă pun armbian (nu știu încă ce e aia) pot rula
yate?

Mugurel

În mie., 2 ian. 2019 la 15:45, Tiberiu ATUDOREI <tiberiu.atudo...@gmail.com>
a scris: