Sent from my iPad

> On 2 Jan 2019, at 20:02, Paul Lacatus <p...@paul-lacatus.ro> wrote:
>
> Am o flotila de Raspberry Pi pe acasă. Raspberry Pi sunt accesibile, ușor de
> găsit in România și cu o mare comunitate pentru suport. Important e sa nu
> ceri de la ele mai mult decât pot sa facă. Ultima varianta 3b+ e relativ
> puternica dar sunt și “clone” mai puternice. Eu le folosesc pentru diverse
> joburi: dns și mail, pbx cu asterisk, broker de mqtt, server OpenHAB,
> automatizare centrală termică cu Node Red, emițător de DCF77, server ntp in
> [...]

Ca mi-am mai adus aminte  controler AP URI ubiquity cu UniFi , citire contoare
energie electrică pe modbus, etc.

Instalarea sistemului consta in scrierea unui card Sd cu imaginea și apoi
configurarea. Sistemul e simplu dar cardul SD e in general punctul slab. Cu s-a
mai zis cele cu eMMC sunt mai bune. Avantajul la cardul SD e ca după ce ai
făcut sistemul funcțional poți sa faci o imagine pe care sa o scrii cad ți se
duce cardul