On 12/14/20 6:16 PM, Tiberiu ATUDOREI wrote:
...ca veni vorbi: pentru minoritatea aflata la intersectia diagramelor Venn
a grupurilor "anti corporate" / "fara redhat si clone" / "fara debian si
clone" / "fara manager de pachete" / "tendinte SM" ...va reamintesc ca inca
mai exista "the good old Slack". Ce RH 8...Slack-ul a ajuns la 14.2.
http://www.slackware.com/
Si pentru mosi nostalgici ca mine: se zice ca prima femeie...si prima
distributie...si primul kernel ... nu se uita niciodata.
La mine a fost SLS (precursorul Slack) pe dischete cu kernel 0.99pl13.
Yeah, I'm that old ...
http://mirror.math.princeton.edu/pub/oldlinux/Linux.old/distributions/SLS/
https://github.com/rdebath/SLS-1.02
http://www.ibiblio.org/pub/historic-linux/distributions/sls-1.03/
Ptiu drace, a ajuns cea mai pura distributie de linux sa fie gazduita pe
serverele pagane detinute de microsoft ....vine sfarsitul lumii
maica...adevar va zic ...

Eu încă mai am vreo trei prin ogradă, problema e că 14.2 a apărut acum vreo patru ani sau așa ceva și de atunci nici o vorbă; cu regret acum vreo 5 luni am renunțat  la slackware desktop :)  - asta fără să fiu anti-corporate, doar KISS.  Pentru un singur server cu samba/apache/php chiar nu văd de ce m-aș complica, în afară de pericolul care mie mi se pare destul de îndepărtat ca într-o bună zi să nu mai facă nimeni pachetele de update și să fii nevoit să le compilezi singur :)

Cum toată lumea s-a mutat în nori ( că tot a fost azi pre-apocalipse day)  și nu îi mai pasă de drivere pentru hardware, nu văd ce problemă ar mai fi că nu se potrivește kernelul cu ăla din RedHat cum nu văd nici vreun folos să rulezi kernelul 2.6 în 2020 :)

Evident, mă simt ca într-o vineri din vremurile bune :)