On 12/14/20 7:17 PM, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
On 14-Dec-20 6:16 PM, Tiberiu ATUDOREI wrote:
...ca veni vorbi: pentru minoritatea aflata la intersectia diagramelor Venn
a grupurilor "anti corporate" / "fara redhat si clone" / "fara debian si
clone" / "fara manager de pachete" / "tendinte SM" ...va reamintesc ca inca
mai exista "the good old Slack". Ce RH 8...Slack-ul a ajuns la 14.2.
http://www.slackware.com/
pai 14.2 e listat acum 4 ani, a ajuns rolling distribution si n-am aflat
? (nu ca in ultimul timp m-ar interesat subiectul)

desi din ce vad in changelog lucrurile se mai misca pe acolo, insa 4 ani
de la ultimul release e al naibii de mult ...

Alex

Noi vorbim de moartea unei distribuții cu kernel 2.6 și ni se pare vechi slackware de acum 4 ani? :)

Oricum se pare că vrând ( pe CentOS) sau nevrând (pe slackware) ne îndreptăm spre release-ul continuu, după cum ne amenință și Microsoft  :)

Pachetele din slackware-current sunt actualizate frecvent, probabil ar fi mai recente ca ultimul debian :) însă până acum n-am avut curaj să folosesc așa ceva pe laptopul meu, darămite pe servere în producție ( deși la IMM-uri unde nu e un capăt de țară o întrerupere de 4 ore nu văd problema) .  Până la urmă am ales varianta leneșului și am trecut pe debian și pe laptop :) Dar regret un pic, nu aveam atâtea pachete dar era rock-solid, debianul mai face ocazional câte o gâlmă ...( încă nu îmi e clar dacă de la el sau de la hardul "hibrid" )