On Mon, Dec 14, 2020 at 8:17 PM Andrei POPESCU <andreimpope...@gmail.com>
wrote:

> dacă li
> când
> diverse
> scris în
>
> Din câte știu eu kernelul a fost „curățat” upstream acum câțiva ani,
> deci nu mai e nevoie să scoată nimic :)
>
> Pentru module out-of-tree (Nvidia, ZFS, etc.) și firmware există
> 'non-free', iar pentru instalare există imagine cu firmware non-free
> inclus (ceva mai greu de găsit, ce-i drept).

Da, e un folder "secret" in tree-ul care e pe toate mirrorurile :)
https://cdimage.debian.org/images/unofficial/
Voiam sa comentez ca "greu" inseamna sa iei linkul din faq, dar aparent
zice doar sa intrebi pe liste :) In orice caz, daca stii ca exista imaginea
aia, e la un google search distanta.

Sunt destul de sigur ca orice bloburi care sunt suficient de ok sa fie
distribuite in imaginile de linuxuri mai enterprise dar mai putin pure
ideologic sunt deja aici.
--
P.