salut si la multi ani pe anul asta :-P!

sa-mi fie rushinica, ar fi trebuit sa fiu in stare sa dau raspunsul la intrebare, nu sa intreb, dar sa nu raman ignorant

daca la ubuntu pr-ul functioneaza cu motoarele turate (deh, firma mare, comerciala care va sa zica), in schimb pe partea de debian parca trebuie sa sapi ceva ca sa obtii informatii, mai ales despre viitorul distributiei

concret, daca pentru stable lucrurile sunt simple (ca nu se modifica prea multe - ca asta e si filosofia debian), anunturile de update-uri si din 2 in 3 luni anuntul de versiune intermediara ajung

in schimb pe partea de testing si care este filosofia pe viitor, mi se cam pare ca bate vantul, articole prin diverse surse externe samd

ca si exemple:
- saptamanile trecute s-a bagat in testing/bookworm python 3.11; macar asta s-a vazut la updates, ca e pachet de baza - "din greseala" am descoperit ca deb 12 va avea php 8.2 (cel putin daca nu o fi ceva catastrofal)
- mai nou rsyslog-ul nu mai e instalat ca pachet de baza
samd

si acum formuland intrebarea: avem debianisti sa recomande vreo sursa (rss, site, mailing list, orice) unde sa gasesc si sa fiu anuntat de schimbarile "majore" (da, stiu, e un termen subiectiv), plus idei despre "planuri de viitor"? ca altfel, dupa cum ziceam, nu e deloc distractiv sa "aduni firmituri"

mersi

Alex