Asta cu "ar trebui" e debatable (sau ma rog, genul de debate pierdut la fel
ca si top-posting). In mod traditional mailinglisturile doar faceau fwd la
mailuri si adaugau headere de lista, ca sa poti avea mailul original. La un
moment dat au inceput sa apara un numar de initiative sa protejeze luserii
de ei insisi si asa ca unele servicii de mail (cu yahoo in fata) au inceput
sa insiste pe diverse scheme sa faca match intre headerul "From" si
envelope-from de la layerul de transport (nu doar dmarc, au mai fost niste
pokemoni), omorand astfel pe langa scheme basic de "spam" pe care le faceam
in liceu cu "mail de la bill gates" tot felul de situatii legitime in care
transportul nu avea neaparat treaba cu contentul, cum ar fi listele de mail
sau mailuri interne de la cron and stuff (eu injur zilele astea gmail
pentru ca impreuna cu un auditor foarte ciufut care a insistat sa am strict
subdomain policy la DMARC inseamna ca toate mailurile de la cron imi intra
in spam, doar pentru ca folosesc intern un subdomeniu privat).

Speaking of pokemoni de-astia de mail, ieri am aflat ca exista aceasta
mizerie:https://support.google.com/a/answer/10911320?hl=en

Păi în zilele noastre e debate pierdut pentru că dacă așa au hotârît Gmail și Microsoft pasă tu de te ceartă cu roboții lor, că de oameni dai pe la al treilea replay.

Dar în mod normal în cazul listei presupun că se poate schimba from: în r...@list.lug.ro și senderul să apară la reply to: . Mă gândesc că se prinde și clientul de mail de asta.

Bine, la nivelul de 10 mailuri pe cincinal nici un efort nu merită în afară de cazul în care chiar vrei să îți dezvolți cunoștințele într-un domeniu pe cale de dispariție :)

Da, aia cu logo e și ea distractivă, până la urmă o să o facem și pe asta dacă așa vrea gogu...