Problema e ca nu ar trebui rescris From. Din cauza ca e rescris apar
problemele:

Message ID<977fd8ed59c77a8e5c81887085892...@badici.ro>
Created on:6 July 2023 at 09:59 (Delivered after 293 seconds)
From:Mihai Badici<mi...@badici.ro>
To:rlug@lists.lug.ro
Subject:[rlug] dmarc
SPF:PASS with IP 89.36.93.254 Learn more
DKIM:'FAIL' with domain badici.ro Learn more
DMARC:'FAIL' Learn more

rlug nu are dreptul sa trimita cu From: *@badici.ro si DKIM da fail pentru
ca Subject: e semnat cu DKIM dar rlug adauga [rlug] si se strica semnatura.
Solutia, ca sa nu mai cautam RLUG in spam folder, ar trebui ca lista sa
șteargă toate headerele de DKIM si sa adauge al ei si From sa fie
rlug@lists.lug.ro  impreuna cu Original-From, Original-Message-ID,
Original-Sender, Original-Recipient.

https://www.iana.org/assignments/message-headers/message-headers.xhtml

E clar de unde e problema, dar soluțiile nu sunt foarte clare.

Dacă pui la sender numele listei majoritatea clienților nu o să îți afișeze cine a scris mesajul. Probabil asta e și rațiunea pentru care se pune senderul în "cc" , pentru că așa e vizibil în preview

BTW, thunderbird are  și opțiunea "replay to list" și nu prea m-am prins care e diferența (nici nu am investigat). La o altă listă, dacă nu dau reply to list se duce direct la cel care a scris mesajul, dar la lug nu.