Păi nu aveam nici o problemă concretă de rezolvat, aplicația a fost deja livrată :)

Exact cum zici, acum incerc să văd lucrurile în perspectivă, uneori îmi iese alteori nu.

Evident că și la mine era vineri și am scris și eu vreo două prostii din graba tastării iar pe altele nu le-am explicat coerent.

Și da, și eu încerc să îmi pun problema (că sunt și mai bătrân decât tine) dacă nu cumva sufăr de sindromul ăsta ( așa, un pic, e inevitabil, oricât ne-am feri :) ) dar zic că aici problema e reală.

Că dacă ar fi să postez de câte ori îmi zic în gând "tinerii din ziua de azi" lista ar avea deja traficul de pe vremuri :) Dar după aia mă gândesc mai bine și văd că au și ei dreptatea lor.  Dar na, uneori te mai apucă. După cum nu totdeauna "era mai bine pe vremea noastră" nici reciproca nu e chiar adevărată. În plus cu timpul devii mai defensiv, dar asta nu e neapărat o problemă de bătrânețe ci de experiență.

Mai e o chestie: când ești în mijlocul evenimentelor ai parte și de o grămadă de garbage. Unele chestii par cool acum dar dispar anul următor. Mai ții minte cum se numeau containerele folosite pe proxmox înainte de lxc? Eu nu, și am folosit. Adică există și bullyngul de sens contrar, în care ți se spune că ești depășit iar în anul următor... surpriză, a murit americanu' :)

Cumva în tehnologia asta există o oarecare circularitate, anumite chestii vechi se reinventează și devin cool. Mai ții minte vremea cănd procesoarele aveau coprocesor matematic? Acum au GPU :)