On Sunday 09 November 2003 19:45, you wrote:
> =A0=A0=A0=A0=A0=A0=A0=A0Nu poate crapa cu ext3. Cel putin nu asa cum crap=
a cu reiserfs. =A0
> Iar eu unul nu inteleg de ce va inghesuiti sa dati cei maxim 5% (mediu,
> la fisiere mai mari reiser isi da foc) + de performanta a lui reierfs
> fata de ext3 (+ valabil doar la fisiere mici) pe toate fisirele de pe
> acele partitii.
> =A0=A0=A0=A0=A0=A0=A0=A0Eu unul nu dau maxim 5% performanta la fisiere mi=
ci, plus de
> performanta de care beneficiez zilnic, pe munca mea de cine stie cite
> [...]

lucrul cu fisiere mari e cam 10 maxim 20 % din totalul de operatii de IO de=
ci=20
prefer sa fie arapid la fisiere marunte decat sa stau cu 10 secunde mai put=
in=20
la copiatul unui film. iar pana la urma se pot afirma multe insa testul cel=
=20
mai sigur e bonnie++ pe un ext3 si reiser pe aceeasi masina sa vezi care e=
=20
mai rapid pe compu tau. In ce priveste reiser eu zic ca are la fel de multe=
=20
bug-uri ca si orice alt sistem de fisiere. In ext3 eu sincer nu ma incred=20
deoarece pur si simplu s-a adaugat o kestie din necesitate la ext2 fata de=
=20
reiser care a fost gandit de la inceput ca jurnalizat. si din cate imi=20
amintesc pe site la ei explica si faptul ca un sistem de fisiere nu poate f=
i=20
facut rezistent la caderi de tensiune. ceva sigur nu a ajuns din ram pe har=
d.=20
cu jurnalul rezolvi doar ca stii daca a fost copiat corect sau nu.

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui