On Sun, 9 Nov 2003, Codre Adrian wrote:

> lucrul cu fisiere mari e cam 10 maxim 20 % din totalul de operatii de IO de=
> ci=20
> prefer sa fie arapid la fisiere marunte decat sa stau cu 10 secunde mai put=
> in=20
> la copiatul unui film. iar pana la urma se pot afirma multe insa testul cel=
> =20

        Ideea era sa nu stau cu 10 secunde mai putin la copiatul unui
film, ci cu 5 zile mai putin intr-o saptamina in cazul in care boul de
reiser mi-ar barbieri vreo partitie cu totul.

> facut rezistent la caderi de tensiune. ceva sigur nu a ajuns din ram pe har=
> d.=20
> cu jurnalul rezolvi doar ca stii daca a fost copiat corect sau nu.

        Si daca mai ai fisierele alea acolo sau nu, daca is care
trebuie, daca au numele care trebuie, etc. Iar dupa o pana de curent
fsck isi va da seama ca e ceva in neregula daca in jurnal scrie ca fila
are 400kB iar pe hdd nu are decit 350.
        Daca se ia curentul asta e, poti sa ramii 100% clear doar daca
ai montate partitiile sync, si asta e valabil pentru orice FS (si chiar
si asa, daca se ia in timpul unei scrieri tot pot ramine inregistrari
incomplete pe acolo, dar le rezolva fsck). Deci se pare ca orice FS este
sigur cu UPS, mai putin reiser care nu rezista nici la un reboot normal.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless