daca toate lucrurile ar sta asa ce mai facem toti cu calculatoarele ?!
nu, nu sunt programator in asm, drept pt care nu sunt avizat, drept pt
care mi-am dat cu parerea aiurea asa ca imi cer scuze. Dar lasand
ironiile la o parte, oare in afara de programare nu mai exista si alte
utilitati pentru astfel de facilitati ? adica vrei sa imi spui ca
sse/sse2 e bun numai pentru programatori ? sau poate e bun pentru
end-user, chiar acea persoana care ajunge in final sa utilizeze soft-ul
care stie sa foloseasca sse/sse2. uhhm ? pare mai logic ?

--
Alexandru N. Barloiu <[EMAIL PROTECTED]>
Dale Media