On Fri, 2004-01-16 at 11:47, Mihai RUSU wrote:
> Nu am vrut sa fiu rautacios dar afirmatia ta imi parea gresita (si am
> explicat de ce). Normal ca 3dnow/3dnow2 probabil nu e mai bun ca mmx/sse
> in toate testele si operatiile si tocmai ca fiind diferite ca facilitati
> probabil ca evaluarea lor este grea de facut. Dar de aici pana la a
> afirma ca mmx/sse sunt super tari fara de 3dnow e cale lunga, that was my
> point to make :)

nu am zis super tari. am spus de 3dnow ca nu a fost asa bine primit (
ceea ce poate insemna ca nu a fost foarte utilizat de programatori de
exemplu ) si de suita mmx/sse/sse2 am spus ca este intradevar util. de
ce? pentru suita mare de optimizari gcc, pentru diferentele de viteza la
rularea codului cu/fara gcc ca exemplu, sau ca plus de performanta
pentru reencodarea a/v sau pentru jocuri samd. astea sunt doar cateva
exemple mai semnificative. per total nu am exagerat deci nu ai de ce sa
make that point imho.

--
Alexandru N. Barloiu <[EMAIL PROTECTED]>
Dale Media

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui