Intel are multe contracte corporate, care il impun. Fie vorba intre noi, nici eu nu am
voie in productie servere cu procesor altul decat Intel, IBM Power, Alpha sau SPARC.
De aceea pe serverele astea din pacate le bag ca medii de test...
Ca si la MS, totul tine de marketing.

Paul Lacatus <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Manac Dragos wrote:

>Vesnicul AMD vs. Intel ... AMD nu sunt performante, nu sunt stabile, nu
>sunt bune & so on. Bullshit. La bani mai putini performeaza mai bine.

Si atunci cum de cota de piata a AMD e muuult mai mica decit a INTEL. E
chiar asa plina lumea de timpiti ? Si parca marketingul la AMD e mai
agresiv.

Paul

Join the army, see the world, meet interesting,
exciting people, and kill them.