Folosesc connex. Din pacate nu este nimeni la support la ora asta. Ma gandeam ca poate
au ei vreun stupid proxy sau ceva?!

ce conexiune de GPRS folosesti?? de la ce firma?? iti recomand de la orange
ca e buna..am folosit si eu GPRS de la orange si e buna...bine dar tot mai
strong este cea de la zapp.....mai rapida...ieftina...stabila....tot ce
doresti

> Salutare,
>
> Stie cineva de ce oarecand folosesc GPRS si dau sa imi iau mesajele e-mail
(Evolution, KMAIL) primesc aceleasi mesaje pe care le-am luat initial? Cand
ma uit pe webmail vad ca nu mai sunt mesajele pe care le primesc dar totusi
sunt mesaje noi pe care nu le primesc. Imediat ce folosesc altceva pt
conexiune (zapp, lan) imi merge normal? Multumesc,