<--snip-->

     O problema ar putea sa fie ca deconectarea se face inainte ca
server-ul sa primeasca comanda "quit" si atunci sa nu stearga mesajele
deja "luate". Eu pateam asa cu fetchmail pe o conexiune oribila de 14400
dial-up, din cand in cand se deconecta inainte sa termine de luat si apoi
primeam aceleasi mesaje inca o data.
     Altceva nu stiu ce ar putea avea, ca proxy de pop3 nu prea stiu sa
existe care sa faca caching la mesaje ;) totusi un tcpdump nu ar strica,
atat cand merge ok cat si cand le ia dublat, si o comparatie a
dump-urilor.

Numai bine,

Primeste comanda "quit". Folosind webmail vad can NU mai sunt acolo.

//Marius

<--snip-->

--
This message was sent using ZAPP Mobile Mail(tm) System