pai nu ascunde toate procesele ci numai pe cele ale lui. nu-i foarte
complicat, combina niste feature-uri din kernel space cu niste
utilitare ale lui din userspace si astfel isi ascunde numai ce ruleaza
el. sunt destule rootkit-uri care fac asta (ex. adore cu care am avut
acum cativa ani de-a face si a trebui sa-l studiez :(( ).

Catalin