Multumesc Andreia,

Sunt imbecili si intr-o parte si in alta. Eu ii cred
si pe cei care au fost refuzati, asa cum am fost si eu
refuzat de nenumarate ori, pt ca eram "bozgor", sau
tatal meu care a fost dat afara din armata in '88
pentru ca era maghiar si ungurii n-au ce cauta in
armata politie si alte functii importante. Despre
datul afara din scoli si la Timisoara s-a intamplat la
fel. LMF2 care a fost un liceu maghiar, pe vremea lu
ceasca si asimilarea fortata incet- incet au aparut
clasele romane si deja era aproape inchiderea
sectiilor masghiare. noroc cu revolutia, atunci
colegii nostri romani au primt o cladire noua si s-au
mutat frumos acolo. Ulterior au aparut zvonurile cum
ca au fost dati afara din propria scoala si asa mai
departe.

Eu cred ca trebuie sa treceme peste aceste lucruri, sa
ne vedem de treaba, sa intram in UE si atunci sper ca
se vor rezolva o parte din probleme.

Strabunicul meu, care nu stia o boaba romaneste si a
trait 93 de ani in secuime a gazduit un roman pt o
noapte, pt ca i s-a stricat Dacia. I-a dat de mancare,
pat unde sa doarma, si a mai facut rost si de niste
prieteni car sa-i repare masina. Desi nu vorbeau o
limba comuna s-au inteles de minune. Tipul respectiv
de cate ori trecea prin sat il vizita.

Eu ma bucur ca m-am nascut in Romania si nu in
Ungaria. Astfel cunsoc si eu o limba, o cultura in
plus, chiar si daca unii ma cred cetatean caruia i se
cuvin 7% din drepturi, sau ca este anti-european ca un
ungur sa fie presedintele tarii.

va pup,
Zoltan Szoverdfi
trainer
BCF - START

ps: Diana iti multumesc si tie, total de acord.
Important este sa fim oameni.

--- "Centrul de Resurse ONG \"Alpha\""
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Va rog nu faceti comparatii cu Austria, tara care nu
> demult a avut probleme diplomatice legate de votarea
> unui cancelar de extrema dreapta. Poate ca nu
> modelul austriac ar fi cel de urmat in problema
> tratarii minoritatilor etnice. Iar a vorbi de
> minoritatea germana repatriata in liniste pentru ca
> nu a fost multumita in Romania mi se pare de-a
> dreptul cinic, as putea spune chiar nazist. Sa
> dizloci populatii, sa le rupi radacinile, sa le
> obligi sa plece in toata lumea..... si apoi sa le
> lauzi ca au plecat in liniste...... mi se pare
> monstuos.

> [...]

Yahoo! Mail - 250MB free storage. Do more. Manage less.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM